יום שני, 19 ביוני 2017

דיוור ישיר ממוקד ושימושי

בס"ד


קליק לאתר שלי

פרוספקט מכל אספקט
מומלץ לרשום במקום בולט את שם העסק או החברה ולהשתמש בכותרות קולעות וסלוגן בעברית.

על פי רוב מטרתו של עלון פרסומי, להעביר מידע חיוני למתעניינים.
יש מי שמכנים אותו-ליפלט, פלייר, פרוספקט, דיוור, דף-פרסומי או ידיעון.
יש גם מה שמכונה-קטלוג בו מופיעים על פי רוב מבחר מוצרים ושירותים
עם פרטים מדויקים.
בכל מקרה הכוונה הינה לתוכן המודפס על גבי נייר.
לעיתים בדף אחד על גבי צד אחד
ולפעמים גם כחוברת. המידות גם הן יכולות להשתנות על פי הצורך.
מי כותב מה ולמה
הטקסט יכול לתאר מוצר או שירות. הוא יכול להכיל גם תמונות וגרפים.
למעשה כל אחד יכול לכתוב ולהדפיס כרצונו כל מידע שהוא מוצא לנכון.
אך רצוי לפנות לקופירייטר או לאיש-תוכן שיבצע את העבודה,
היות שזהו המקצוע שלו והוא אמון על ביצועו כהלכה.
לפעמים יכול גם רב של קהילה או מנכ''ל של חברה לכתוב את הדברים.
אך החומר אולי 'יעבור איכשהו' אך לא בהכרח יהיה מנוסח כמו שצריך.
איך כותבים טקסט שיווקי מדויק ונקי
  למעשה כל אחד לומד לכתוב כבר בכיתות היסוד של בית-הספר.
כך שלפעמים אנשים נוטים לזלזל בפניה לכותב מקצועי.
הדרך הנכונה לעניות דעתי לקבל מוצר תוכן נכון, היא להתקשר עם כותב
ולהסביר לו היטב מה רוצים שיופיע בטקסט. מה צריך להדגיש,
מי קהל היעד ומה המטרה של העלון\דף אותו מכינים.
את התוכן ניתן לכתוב למעשה, באינספור דרכים.
אפשר לכתוב בשנינה או ברצינות תהומית. ניתן לנסח בשפה גבוהה
או לחבר סיפור. יש מי שמעדיפים הומור ויש מי שמעדיפים שפה אקדמית.
זאת לא בהכרח הדרך הכי טובה להעביר את המסרים. אבל מזמין העבודה הוא שמחליט. רצונו-כבודו.
בבחינת, בעל המאה הוא בעל הדעה.

*בבלוג הבא
>ממה יש להשמר
>מה כדאי להדגיש
   ועוד...
בתמונות-דיוור של גנן
המטרה היתה להציע שירותי-גננות של מקצוענים
לפי אופי הגינה-שיחים, דשא, סקולנטים, פרחים...
לפרוספקט מצורפת שקית עם זרעים והוראות זריעה וגידול.
כך ידענו שמי שיראה, ירצה גם לשמור,
לפתוח ולפרוח.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה