יום ראשון, 12 ביוני 2022

 בס''ד

ברכה או מתנה, לאירוע נה-נה-נה


ברכות שמחות ואיחולים

מה אברך ואיך?

כולנו פוגשים בצורך לכתוב ולהגיד משהו יפה לאירוע חשוב.

איך עושים את זה? מעתיקים משהו מהרשת?

כותבים מזל-טוב וזהו?

מנסים לכתוב בחריזה שתקשט את האריזה-ללא הצלחה יתרה?

אפשר הכל. הרי זה בא ממך. אך רצוי לתת לאיש-כותב, לעשות מזה חגיגה.

מקבלים יצירה אקסקלוסיבית. רק עבורכם. כזאת שאף אחד לא ראה או שמע.

מקוריות שתזכה להערכה מהמקבלים ומכל מי שיקרא וישמע.

מזל, ברכה והצלחה

לפעמים רוצים רק להגיד מזל-טוב ליומולדת. לפעמים צריך ברכה המצורפת למתנה.

פעם לחתונה, פעם אחרת ללידה. יש אלף ואחת סיבות לאחל ולברך.

רצוי לעשות זאת כהלכה. כי לפעמים אם חלילה יוצא עילג או חלילה עם תאויט קטיב...

לא נעים. מה יחשבו עליך? אפשר לוותר וזהו. אך ישנה גם דרך אחרת.

דרך פשוטה ונהדרת. מדברים עם ארז הדרי.

איך עושים את זה? בשמחה.

אחרי ששוברים-את-הראש או קצת לפני זה...חושבים מה חשוב ומה רוצים להגיד.

מי יזכה לקבל את זה. מה אופיו/ה. מהו הקשר המיוחד לכם. יש איזה קטע מענין.

משהו באופי או במקצוע. האם זה לנישואין, ליומולדת, לרגל עזיבה, פרידה?

אולי בכלל לתפקיד חדש ונחשק. רוצים שיהיה מנוסח ילדותי או רציני ומעונב?

עם סיפור אגדה מדליק או בכלל שיר בחרוזים?

הכל אפשרי וההמצאה נתונה. מצלצלים אלי או כותבים לי מייל.

מקיימים שיחה לחידוד הדברים. מסכמים את כל הפרטים החשובים.

תוך ימים ספורים מקבלים את היצירה השלמה. זה הכל. פשוט ושוט.

איך אפשר אחרת לגמרי?

אפשר כאמור לקבל דף כתוב בצורה מקסימה. שימחאו כפיים וישמחו עד לב השמים.

אך לעיתים מתחשק להגדיל ראש. להעניק משהו WOW.

מה למשל?

*יש מי שמבקשים להכין סירטון מצולם או אנימציה.

  מקבלים תסריט והפקה מיוחדת ומדליקה.

*אחרים רוצים גם רעיון למתנה עם שורה קולעת. [כי כמה כבר אפשר לתת תווי-שי,

  בקבוק יין, שעון-קיר או סט-כוסות תוצרת-סין.]

*שיר מקורי עם הלחנה ושירה. שיהיה רק שלך.

*סטנד-אפ קצר או שיר/סיפור שמופיעים איתו בפני המאושר/ים,

  יחד עם חברים או בני-משפחה. זה יוצא גם מדליק וגם מצחיק.

בוחרים מה שנראה הכי מתאים ומדהים עבורכם.


*שי מתערוכה שערכתי

איך אני יודע

איך לא? אני קופירייטר כבר המון שנים טובות. זכיתי ליצור קמפיינים במיליונים

וגם רעיונות צנועים ובלתי נשכחים. חברתי המון ברכות-לימי-הולדת.

כתבתי ואחלתי בחתונות, גם יחד עם הצ'ק או המתנה וגם בפומבי-מול כל המוזמנים.

אני כותב סיפורים ושירים ומשפטי-מפתח על בסיס יומי. [אפשר לראות בפייסבוק שלי ארז הדרי בעברית לעסקי. Erez hadary באנגלית הפרטי שווה להציץ.]

יושי-שדה מלהקת תיסלם הוציא אלבום שלם, שאני חברתי את שיריו-''אדרבא-ומרחבא''.

[ניתן לראות את הקליפים בפלטפורמות המוסיקה.]

הראש שלי עובד ככה. כל הזמן ממציא. עכשיו הוא יכול לשרת גם את החלום שלך.

לתת משהו פנטסטי שאין לאף אחד אחר. שווה? לגמרי!

לתת זה כל הסיפור

מחפשים מה להגיד ולתת? ממש יפה באמת. ספרו לי על זה.

אעשה מזה מטעמים. לכל אירוע חשוב אפשר לחבר משהו בלתי-נשכח.

חושבים אם רוצים רק מילים או גם שיר מולחן או סרט.

מספרים לי למי ולמה זה מיועד. תוך ימים ספורים, מקבלים במייל,

רעיונות ופתרונות ש...אין דברים כאלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה