יום ראשון, 29 ביולי 2018


בס"ד

חגי יולי אוגוסט
''חגי יולי אוגוסט''-כך קוראים לימים האלה.
כשכולם או מתעלפים מחום, לפני החופש הקרב-ובא או מתאוששים מהחופשה.
*שנאמר-אין אדם זקוק לחופש כמו מי ששב ממנו זה עתה.
העבודה יגעה ורק מחכים כבר בקוצר רוח, לחגים הבאים עלינו בספטמבר.
#
מבחינה שיווקית ופרסומית, גם הקיץ טומן בחובו הזדמנויות
וגם החגים מזמנים שמחה בקופה. אם מבצעים את המהלכים נכון
העונה החמה בהחלט יכולה להיות ''מתנה'' לכל עסק וחברה המשווקת
מוצרים ואירועים לקהל הרחב.
#
בחופש הגדול ההורים רק מחפשים מה לעשות, איך להעביר את הזמן ואיך לפנק את הילדים.
עוד שניה, כבר צריך לערוך קניות "חזרה-לבית-הספר"ולמוסדות להשכלה-גבוהה.
רק חישבו, איך בפניה חכמה ל-3 קהלי-יעד...הורים, ילדים וסטודנטים.
[ופרדו! אקסיוז-מי! כמעט שכחנו את התיירים.]
בקיצור אם מפרסמים ומקדמים כמו שצריך...קוטפים את פירות הקיץ.
#
איך שיגמרו חגי-יולי-אוגוסט, [שכל-כך חששתם מהם והנה הם מפתיעים לטובה]
בא ראש השנה ואחריו חודש להלל עם חגי ישראל.
#
אם אתם רוצים לשפר את המרגש, בחג התפוח בדבש...
הכריזו על מבצע חדש ותנו שי שמח לכל לקוח.
עם חיוך עד שנה הבאה. אילו מבצעים באים בחשבון?
*סוף-עונה\תחילת-עונה *תלוש הנחה לקניה הבאה *משהו טעים לשולחן-החג
*משהו נעים ללבוש *מתנה על כל קניה או כל רעיון שיווקי מכירתי שיעלה על דעתכם.
#
איפה לפרסם
לפני הכל קבלו טיפ חסכוני: סמוך לחג, כל המדיות יקרות יותר.
לכן מומלץ להזמין כבר עכשיו פרסום לאחרי-החגים.
אם מחליטים בכל זאת לנצל את חגיגת-הקניות והמתנות, כדאי לחפש דרכים מפתיעות
או אפילו שגרתיות, אבל בעטיפה חגיגית. למשל-דיוור לתיבות-הדואר בעיצוב שמח.
אולי דיילות בתלבושת מדליקה, שיתפסו לקוחות במרכזים-הומים או אפילו במקומות-העבודה.
אפשר להכריז על מבצע בפייסבוק. בפרסום השוטף וכמובן בפרסום הממומן.
בכל מקרה כדאי לחזור על הפרסום כמה וכמה פעמים ואף לספר ולצלם את הזוכים עצמם.
כדי להגדיל את התנועה ברשת-החברתית ובנקודות המכירה, מפעילים את הגולשים
[חבר-מביא-חבר, שתפו וזכו, צלמו עצמכם עם המוצר שלנו, הגרלה או
חידון נושא פרסים ועוד].
מעבר לזה, כמעט כל מדיה שבוחרים, זוכה לאחוזי-צפיה גבוהים.
כי לכולם יש הרבה זמן פנוי. נצלו זאת למשוך אותם אליכם.
שי וברכה לחג
פעם כולם היו שולחים ברכות שנה-טובה בדואר. כיום הניו-מדיה שולטת.
רוב האנשים והעסקים פשוט שולחים מייל, סמס או ווצאפ.
אני מאמין בשיטה הישנה והטובה. הווה אומר-ברכה מדליקה או שי מקורי
עם שורה קולעת. כי כשמקבלים משהו ביד, זה עושה ללקוחות הרגשה
שבאמת חשבו עליהם ורוצים ביקרם ובטובתם.
מה נותנים? מה כותבים? איך מעצבים? יש אינספור אפשרויות.
דברוני ואוכל לתת לכם רעיונות ופתרונות נפלאים.

בלי מבצעים יותר נעים?
אם אינכם מאמינים בדילים, מבצעים והצעות מכר ייחודיות-נצלו את הקיץ לחיזוק
והידוק הנכסים התדמיתיים שיווקיים שלכם. מה הכוונה?
כתבו, עצבו ובנו לכם אתר-אינטרנט חדש. ודאו שהוא מתאים לדרישות של גוגל
וכמובן שהוא מתאים לסמארטפון ומותאם לנגישות ע''פ החוק.
אם נשארים עם האתר הקיים, העלו מאמרים, דפים ותמונות חדשות.
זה גם מראה על דינמיות של העסק וגם תורם לקידום האורגני.
[הפעולות האחרונות אגב, מומלצות באופן תדיר ושוטף לאורך כל השנה ולא רק בחגים].
עדכנו את המיתוג שלכם. חדשו את השפה הויזואלית והכתובה.
בחרו קו וסגנון, שיהיו מזוהים עמכם ואהובים על ידי לקוחותיכם.
משהו שונה באופן מובחן מהמתחרים. עצבו וערכו מחדש את נקודות-המכירה.
[סידור-המדפים, תמונות-ושלטים, חלון ראוה מזמין ואפילו המענה האוטומטי לטלפון].
שלחו לרשימת התפוצה שלכם ניוזלטר קייצי או לקראת החגים.
הכינו ברכה ושלחו אותה בכל דרך שתמצאו לנכון. לא מכירתי מדי.
יותר בסגנון מאחל ומיחל. אלא אם כן, יש לכם חידוש מרענן
או הזדמנות שכולם חייבים לשמוע עליה. הקיץ וראש-השנה הם תמיד סיבה טובה
המתקבלת בברכה.
שורה-תחתונה מרויחים את החגים מהקיץ
כולם יוצאים ומחפשים איפה לקנות ולבלות את הקיץ.
נצלו את ההזדמנות לפרסם, לקדם ולעשות חגיגה בקופה.
פנו לכל עמישראל. אך התמקדו בהורים ובילדים, בסטודנטים ובתיירים.
הפתיעו את הלקוחות הפוטנציאלים מכיוונים לא נורמליים.
תפסו אותם על חם בקניון, בקולנוע ובים. הבטיחו להם משהו טוב.
הכינו שי וברכה לראש השנה. החגים כבר מעבר לפינה.
הזמינו מדיה מבעוד מועד. כך תחסכו עלויות ותבטיחו מיקומים עדיפים.
בחגים עצמם הלבישו על העסק בגדי-חג. גם בלוק וגם בדיל.
שתהיה לכם-המשך עונה חמה מדהימה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה