יום חמישי, 27 ביולי 2017

בס"ד








דף נחיתה-העסק ממריא בקליק
ישר, קצר, בשפה פשוטה, תיאור ממצה, הבטחה מיוחדת שתביא הקלקות כאן ועכשיו!
אתמול צלצלה לקוחה שרצתה לברר לגבי דף-נחיתה לקמפיין.
היא שאלה אותי-למה אינני מציג דפי-נחיתה באתר שלי?
עניתי לה ככה-כי באתר אני מעלה פריטים ועזרי-פרסום מקוריים, בעלי רעיונות יצירתיים.                                           דברים שכולם זוכרים או מאוד יאהבו כשיראו.
דף נחיתה לעומת זאת, חייב להיות ממוקד, משכנע מיד ועם הנעה לפעולה.
העיצוב-הגרפי צריך להיות שובה-עין [מה שבדרך כלל נוטים לשכוח].
הניסוח לעומתו, חייב ''לדבר'' עם הבאנר ממנו הגעת ולגרום לך להחליט ולהקליק מיד[!]                                                
על רכישה, הזמנה, הרשמה או השארת פרטים [כדי שנחזור ונסגור]. 
מה צריך כדי שיצא מן הכלל
כדאי מאוד לפנות לקופירייטר. מישהו עם ראש פתוח, שיודע לחבר רעיונות גדולים,
למילים פשוטות וברורות. צריך להגדיר מטרות. לדוגמא-איסוף לידים, הרשמה של ככה וככה אנשים,
מכירה-ישירה ולכוון לשם. מהמילה הראשונה ועד לכפתור-לחץ כאן>>. 
אפשר גם להוסיף לינקים לדף-הפייסבוק, לאתר ולבלוג של מאמרים בנושא.
דף הנחיתה איננו תחליף לדרכי שיווק ומכירה אחרים. אבל באמצעותו מוציאים לפועל את המשימות והמטרות המידיות.
מה עוד יהיה בדף הנחיתה
רצוי ששם-העסק, הלוגו והסלוגן יופיעו במקום בולט. תמונות טובות של המוצר, השירות או המקום שמציעים,
בהחלט יכולים להוסיף ענין ולמשוך את העין. אפשר להראות השוואה או גרף חד וברור,
למה מומלץ לעשות זאת כאן ועכשיו. [''מספר המקומות מוגבל'', "עשרה אנשים ביצעו הזמנה היום'',
''בסוף המבצע המחירים יעלו", ''כל הקודם-זוכה!"]. יש גם מקום לרשום שורה או שתיים של הסבר
ואחר כך לתת רשימה-מרשימה בנקודות. טאק-טאק-טאק. רואים, קוראים, מבינים ומקליקים.
מי מגיע לדף ולמה
דף הנחיתה אינו עומד בפני עצמו. לדף מגיעים באמצעות לינק.
הלינק יושב בבאנר-פרסומי, במודעת-מילים או בפוסט בפייסבוק. מי שמגיע אליו, בא בעקבות פרסום
שהוא נחשף אליו. משפט נוגע או ''הבטחה שאי אפשר לסרב לה''. כלומר מי שמגיע לדף מגלה ענין.
לכן הכל צריך להיות ממוקד ולהוביל ללחיצה. אם מתפזרים בניסוח ובמסרים הופ...אבדנו את הליד.
הלך הלקוח. כל העבודה היתה [חלילה לשוא]. צריך ''להכות בברזל החם''. מהר, פשוט וחכם.
שורה תחתונה
לסיכום-כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי וימריא, דף-הנחיתה
יהיה בשפה פשוטה. עברית צחה.
תאור קצר של השירות או המוצר. הבטחת מכר ייחודית
שגורמת לגולש להקליק בצ'יק.
פשטות, דיוק ויחסי-המרה.
זאת כל התורה.
איך אתם משיגים את המטרה?



                                                                      >להזמנות לחץ כאן  >


תוצאת תמונה עבור ‪old plane drawing‬‏







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה